Thema marketeer (vast dienstverband)

Deze vacature is al ingevuld. Klik op 'vacatures' voor het actuele overzicht.
Voor een organisatie, die werkend Nederland gezonder en vitaler maakt, zoekt marketing & co een thema marketeer (vast dienstverband).
Functiebeschrijving 
Vorig jaar is voor deze landelijke arbodienstverlener een nieuw communicatieconcept gelanceerd, dat invulling geeft aan de merkpositionering. Via thematische communicatiecampagnes ga je aan de slag met het laden van dit concept. En je versterkt de positionering binnen de grootzakelijke markt. Jouw uitdaging is om vanuit een thema expertises te verbinden/te verrijken met de data en kennis die er is, en dit om te zetten naar een themacampagne die aansluit bij de uitdagingen waar de klanten voor staan op het gebied van gezond, gemotiveerd en competent werken. Je bent verantwoordelijk voor de campagne-klantcontactstrategie. Primair zijn de campagnes die jij ontwikkelt namelijk gericht op verbreding van de dienstverlening bij bestaande klanten. Ook verzorg je de interne borging van de campagnes. Verder zorg je voor draagvlak binnen de landelijke organisatie en dat (vakinhoudelijke) kennis en expertise geborgd zijn bij collega’s, zodat zij de klanten optimaal kunnen adviseren. Samen met de marketingcommunicatieadviseur waar jij een duo mee vormt, realiseer je de meest efficiënte middelenmix (met o.a. events, e-mailmarketing, presentaties, toolkits, PR en social media). Bovendien monitor, evalueer en rapporteer je op basis van targets.
Gevraagd 
Gezocht wordt een kandidaat met een marketing- en/of economische achtergrond. Je hebt zes tot acht jaar B-toB werkervaring als marketeer binnen dienstverlenende organisaties. Tevens heb je affiniteit met en wil je bijdragen aan de missie ‘Heel Nederland gezond, gemotiveerd en competent aan het werk’. Verder vind je het monitoren en optimaliseren van de resultaten (van bereik tot en met integrale omzet) vanzelfsprekend. Let wel: het gaat hier niet om de grote aantallen. Diepgang en complexiteit dagen jou uit. Verder ben je een nieuwsgierige, pragmatische denker én doener die weet hoe je kennis, expertise, data en dienstverlening omzet naar succesvolle themacampagnes. Je schakelt makkelijk tussen strategie en operatie en met jouw organisatietalent zorg je voor een integrale aanpak. Tot slot denk je associatief, maak je makkelijk verbinding en je bent een kartrekker.
Geboden 
Een jaarcontract wordt geboden met zicht op vast dienstverband (32 tot 40 uur). Bruto maandsalaris tussen de € 4.500,- en € 6.000,- op basis van 40 uur, afhankelijk van je ervaring. Verder: goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen (plus de mogelijkheid om bij te kopen), een laptop en een mobiele telefoon. Tevens is er aandacht voor jouw vitaliteit. De organisatie onderstreept de combinatie van mensgericht en datagedreven werken. Hybride werken (liefst één dag in Son en één dag in Utrecht; de andere dagen werk je vanuit huis en weet je elkaar online te vinden).