Deze vacature is al ingevuld. Klik op 'vacatures' voor het actuele overzicht.
Voor een online platform zoekt Marketing & Co een FMCG (online) brand manager.
Functiebeschrijving
De nieuwe brand manager geeft indirect leiding aan een team van drie vaste medewerkers en aan een netwerk van freelancers en leveranciers. Is verantwoordelijk voor het uitbouwen van de merknaam en voor het realiseren van targets als merkbewustzijn, online verkeer en merkbeleving. Hij of zij ontwikkelt nieuwe proposities op basis van marktonderzoek en consumenteninzichten. Het brand & activation team speelt een belangrijke rol in de ambitie van de site om het aantal succesvolle transacties tussen kopers en verkopers te verdubbelen. Onderdeel van dit plan is het ontwikkelen van sterke content en het uitvoeren van aansprekende communicatie-campagnes tegen de beste ROI. De manager rapporteert rechtstreeks aan de head of marketing en werkt nauw samen met de manager crm en online performance.
Gevraagd
Gezocht wordt een manager met ten minste 7 jaar ervaring in professionele brand marketing en het ontwikkelen van consumentenmerken, bij voorkeur in een online en/of e-commerce FMCG omgeving. De ervaring hebben met het ontwikkelen van proposities op basis van consumer insights. Een teamspeler die in staat is alle neuzen één kant op te laten wijzen. Proactief, energiek en creatief. Kan goed omgaan met druk, strakke deadlines en vastgestelde targets. Relevante ervaring met het leiden en ontwikkelen van een team is een duidelijke pre. Universitaire opleiding. Perfect in Nederlands, vloeiend in Engels.